اخبار دندانپزشكي اخبار دندانپزشكي .

اخبار دندانپزشكي

كارنامه نهايي آزمون دستياري دندانپزشكي منتشر شد

كارنامه نهايي آزمون دستياري دندانپزشكي منتشر شد
كارنامه نهايي سي و چهارمين آزمون پذيرش دستيار در رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سي و چهارمين آزمون پذيرش دستيار در رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي در سال ۱۳۹۹ پنجشنبه ۳۰ مردادماه ۹۹ در ۱۸ حوزه امتحاني با حضور حدود ۲ هزار و ۱۰۰ داوطلب برگزار شد.

نتايج نهايي پذيرش در سي و چهارمين آزمون پذيرش دستيار در رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي در سال ۱۳۹۹ روز ۱۷ آبان منتشر شده بود.

مطالب داغ: قاليشويي تهران نو

قاليشويي هفت حوض 

ظرفيت پذيرش، تعداد ۲۴۶ نفر در ظرفيت آزاد و ۱۰۷ نفر در ظرفيت بومي و در مجموع ظرفيت ۳۵۳ نفر براي رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي در سال ۱۳۹۹ اعلام شده بود.

كارنامه نهايي سي و چهارمين آزمون پذيرش دستيار در رشته‌هاي تخصصي دندانپزشكي امروز ۲۶ بهمن در سايت مركز سنجش آموزش پزشكي به نشاني sanjeshp.ir منتشر شد.

مقالات مرتبط: دندان مصنوعي

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۳:۰۹ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

تيم‌هاي پزشكي و دندانپزشكي بسيج لرستان به منطقه «ده پير» خرم‌آباد اعزام شدند

تيم‌هاي پزشكي و دندانپزشكي بسيج لرستان به منطقه «ده پير» خرم‌آباد اعزام شدند

گروه استان‌ها- مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه لرستان گفت: ۲ تيم پزشكي و دندانپزشكي طرح شهيد دكتر رهنمون به ده پير خرم‌آباد اعزام شد.

سرهنگ عبدالوحيد ملك آرا در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنيم در  خرم‌آباد  اظهار داشت: به مناسبت دهه مبارك فجر و به همت سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، كانون بسيج جامعه پزشكي زاغه و موسسه خدمات درماني بسيجيان لرستان،  دو تيم پزشكي ودندانپزشكي شهيد دكتر رهنمون در راستاي طرح شهيد سليماني براي ارائه خدمات رايگان پزشكي و دندانپزشكي به روستاي اسكين عليا منطقه ده پير خرم‌آباد اعزام شدند.

 


شايد بخواهيد بخوانيد: قاليشويي

وي بابيان اينكه در اين اعزام بيش از 270 نفر در بخش‌هاي عمومي، مامايي و بهداشتي ارائه خدمت كردند افزود: علاوه بر ويزيت و داروي رايگان مشاوره  به تعداد 30 نفر توسط كارشناسان مربوطه انجام شد.

 


مسئول سازمان بسيج جامعه پزشكي سپاه لرستان با اشاره به ارائه خدمات درماني رايگان به مردم اين منطقه بيان كرد: علاوه بر خدمات درماني و مشاوره‌اي، خدمات دندانپزشكي به تعداد 55 نفر بهصورت رايگان توسط موسسه خدمات درماني بسيجيان استان ارائه و پك بهداشتي به مردم ارائه شد.

 


مقالات ديگر: بهترين كلينيك لمينت دندان در تهران


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۴:۲۸ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

دندانپزشكي تخصصي با تعرفه دولتي در كرمانشاه آغار به كار كرد

 

دندانپزشكي تخصصي با تعرفه دولتي در كرمانشاه آغار به كار كرد

كلينيك تخصصي دندانپزشكي، كلينيك شهيد فتاحي شهر كرمانشاه در دومين روز از دهه مبارك فجرآغاز به كار كرد.

 


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمانشاه، در دومين روز از دهه مبارك فجر كلينيك تخصصي دندانپزشكي، كلينيك شهيد فتاحي آغاز به كار كرد.

 


فرزاد رضايي، رئيس دانشكده دندانپزشكي كرمانشاه در حاشيه اين مراسم، اظهار داشت: با دستور و حمايت رئيس دانشگاه، كلينيك تخصصي دندانپزشكي در طبقه سوم كلينيك شهيد فتاحي، با تلاش دانشكده دندانپزشكي و معاونت درمان، از صبح امروز آغاز به كار كرد.

بيشتر بخوانيد: لمينت سراميكي دندان

وي ادامه داد: اين كلينيك با پنج يونيت دندانپزشكي در تمامي تخصص‌هاي دهان و دندان و با تعرفه دولتي آماده خدمت‌رساني به همشهريان است.

 


رضايي اضافه كرد: ساعات كار اين كلينيك همه روزه از چهار الي هشت عصر به استثناي روزهاي تعطيل است

مقالات ديگر: قاليشويي نائين


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۵۵:۴۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ماجراي شهادت يك دانشجوي دندانپزشكي

ماجراي شهادت يك دانشجوي دندانپزشكي
ايسنا نوشت: در عمليات «فتح المبين» چشمش دچار موج گرفتگي ناشي از انفجار شد و چند روزي در بيمارستان بود. پس از بهبودي دوباره راهي جبهه شد و در واحد تخريب قرارگاه كربلا مشغول شد. به همين علت در بيشتر عمليات‌ها شركت داشت. در عمليات «والفجر ۳» در غرب كشور از ناحيه كتف و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

داوود پاك‌نژاد بيست و نهم آذرماه ۱۳۴۴ در شهر تهران متولد شد. در بهمن‌ماه سال ۶۰ تصميم گرفت براي كمك به رزمندگان اسلام راهي جبهه شود. در عمليات «فتح المبين» چشمش دچار موج گرفتگي ناشي از انفجار شد و چند روزي در بيمارستان بود. پس از بهبودي دوباره راهي جبهه شد و در واحد تخريب قرارگاه كربلا مشغول شد. به همين علت در بيشتر عمليات‌ها شركت داشت. در عمليات «والفجر ۳» در غرب كشور از ناحيه كتف و بازو مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

طي اين مدت هيچ‌گاه از درس غافل نبود. ديپلم را گرفت ودر كنكور شركت كرده و در رشته دندانپزشكي در دانشگاه علوم پزشكي بهشتي پذيرفته شد. پس از يك‌ترم از شروع درس‌هاي دانشگاه بار ديگر عازم جبهه‌ها شد و سرانجام در سال ۶۵ در بمباران هوايي عراق در باختران به فيض شهادت نائل آمد و در گلزار شهداي چيذر به خاك سپرده شد.

يكي از همرزمان او روايت كرده است: «داوود پاك نژاد از تخريبچي‌هاي قديمي قرارگاه بود كه از سال ۶۱ بارها عمليات ديده بود و مسئوليت‌هاي متعددي در پاكسازي ميادين خرمشهر و هويزه و ساير داشت و در جهنم آتش طلائيه در عمليات خيبر تير كاليبر سنگ كمين استخوان ساق پاي او را خرد كرد ولي دل از تخريب نمي‌كند و هر جا «علي عاصمي» بود او هم بود. او با نيروها در عمليات «فتح ۱» پا به پاي همه آمد ولي در «فتح ۳» كه اوضاع جوي كاملا عوض شده بود، شدت سرما و پياده روي مدام، آنچنان ضعف بر او غالب شد كه برخلاف ميل دروني‌اش بر روي قاطر نشاندند كه پس از دقايقي به خاطر عدم تحرك دچار سرمازدگي شد اما معجزه وار نجات يافت؛ اگرچه تقدير او شهادت در يك ماه بعد از آن بر اثر انفجار بمب بود.

مقالات ديگر: كدكم دندانپزشكي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۳۶:۴۴ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)