اخبار دندانپزشكي اخبار دندانپزشكي .

اخبار دندانپزشكي

توسعه خدمات دندانپزشكي تامين اجتماعي در مشهد

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما، مركز خراسان رضوي، مدير درمان تامين اجتماعي استان خراسان رضوي امروز در مراسم بهره‌ برداري از توسعه خدمات دندانپزشكي تامين اجتماعي در مشهدطرح توسعه دندانپزشكي شهيد فاتق مشهد گفت: با اقدامات توسعه‌ اي در حال حاضر نيمي از خدمات دندانپزشكي تامين اجتماعي استان خراسان رضوي در مركز پلي‌كلينيك فاتق مشهد ارائه مي‌ شود.

 


دكتر حميد داستاني افزود: طرح توسعه شهيد فاتق با هزينه ۴۵ ميليارد ريال براي گسترش خدمات دندانپزشكي به بيمه‌شدگان در مدت سه سال انجام شده است و هم اكنون از ۱۶ واحد دندانپزشكي داير در استان خراسان رضوي هشت واحد در اين كلينيك داير است.

وي اضافه كرد: پيش از طرح توسعه پلي‌كلينيك شهيد فاتق تنها ۲ دندانپزشك در اين مركز فعاليت داشتند كه اكنون تعداد آنها به ۶ نفر افزايش يافته است و با اين اقدام بخش زيادي از نيازهاي متفاضيان دندانپزشكي بر طرف شده است.

داستاني با اشاره به طرحهاي در حال اجراي حوزه درمان تامين اجتماعي خراسان رضوي افزود: درمانگاههاي تامين اجتماعي در شهرستانهاي فريمان، خواف و درگز در هفته تامين اجتماعي به بهره‌برداري مي‌رسند و عمليات اجرايي درمانگاه چناران و قوچان در حال اجراست.

رييس پلي كلينيك تخصصي شهيد فاتق مشهد نيز در گفت: اين پلي‌كلينيك در زميني به مساحت ۲ هزار و ۴۲۹ متر مربع در چهار طبقه در سال ۱۳۹۳ به بهره برداري رسيد.

دكتر افسر اسدي افزود: در طرح توسعه خدمات دندانپزشكي پلي كلينيك فاتق كه از سال ۱۳۹۷ آغاز شد هزار و ۱۰۰ متر در يك طبقه مجزا به اين مركز اضافه شده است و تعداد دندانپزشكان در اين مركز سه برابر و بخش زيادي از نياز بيمه‌شدگان در حوزه دندانپزشكي برطرف شد و شكايات مربوطه كاهش يافت.

وي با اشاره به گسترش چند برابري خدمات دندانپزشكي در كلينيك شهيد فاتق با گسترش طرح توسعه اين مركز اضافه كرد: پيش از اين سالانه ۱۶ هزار بيمار در كلينيك فاتق پذيرش مي‌شدند كه اكنون اين رقم به حدود ۵۰ هزار بيمار رسيده است.

تامين اجتماعي خراسان رضوي داراي ۱۹ بيمارستان و مركز درماني شامل ۳ بيمارستان در مشهد و تربت حيدريه، هفت پلي كلينيك و ۹ درمانگاه است.

مقالات ديگر:

پركردن دندان

قاليشويي قنات كوثر

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۸:۴۶ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

ارائه خدمات دندانپزشكي رايگان در بقعه متبركه سيدذوالفقار (ع)

ارائه خدمات دندانپزشكي رايگان در بقعه متبركه سيدذوالفقار (ع)

در ايام ماه مبارك رمضان به همت گروه‌هاي جهادي بقاع متبركه خدمات پزشكي و درماني رايگان ويژه خانواده‌هاي نيازمند انجام مي‌شود.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از شيراز، حجت الاسلام رحيم صفري گرائي، معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف فارس با بيان اين كه خدمات پزشكي و ويزيت رايگان بيماران نيازمند در برخي از محلات محروم شهر شيراز در ايام ماه مبارك رمضان انجام شد، گفت: اين اقدام خيرخواهانه به همت مركز افق و گروه جهادي ياران آخر الزمان بقعه متبركه سيد ذوالفقار (ع) و گروه جهادي شهيد عباس دوران و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي شيراز در برخي محلات محروم و كم برخوردار شهر شيراز انجام شد.

 


وي افزود: در فاز نخست از اجراي اين طرح كه بصورت اردو‌هاي جهادي يك روزه برگزار شد با استقرار اكيپ‌هاي داندانپزشك بيش از ۷۰ نفر از افراد نيازمند در محله‌هاي سنگ سياه، آستانه دهپياله و گردخون بصورت رايگان ويزيت و تحت درمان قرار گرفتند.

 


بيشتر بخوانيد: قاليشويي پيروزي

صفري تمامي خدمات ارائه شده در اين طرح را رايگان دانست و ابراز كرد: خدمات درماني شامل كشيدن و پُر كردن سطح يك دندان مي‌شود و افرادي كه نياز به عكس و يا جراحي داشته اند نيز بصورت رايگان مراحل درماني آن‌ها انجام شده است و يا به مراكز درماني و پزشك معتمد جهت مداوا با هزينه‌هاي پايين ارجاع شده اند.

 


معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف فارس، با اشاره به اينكه طرح درمان رايگان بقاع متبركه بصورت يك روز در هفته برگزار مي‌شود، گفت: در فاز بعدي و پس از ماه مبارك رمضان خدمات درماني چشم پزشكي و روانپزشكي با همكاري دانشگاه علوم پزشكي و توسط گروه‌هاي جهادي بقاع متبركه در محلات آسيب پذير شهر شيراز بصورت رايگان ارائه خواهد شد.

 


مقالات ديگر: دندانپزشكي اقساطي


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۵:۲۳ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

۳ هزار عدد كامپوزيت دندانپزشكي غيرمجاز در اروميه كشف شد

۳ هزار عدد كامپوزيت دندانپزشكي غيرمجاز در اروميه كشف شد

اروميه- ايرنا-  فرمانده انتظامي آذربايجان‌غربي گفت: سه هزار عدد كامپوزيت دندانپزشكي غيرمجاز در اروميه كشف و ضبط و يك متهم نيز در اين رابطه دستگير شد.

 


سردار سرتيپ دوم مسعود خرم نيا روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: ماموران انتظامي ايست بازرسي شهيد كلانتري اروميه حين كنترل خودروهاي عبوري به يك دستگاه خودرو كه از سمت اروميه به تبريز در حركت بود، مشكوك شده و آن را توقيف كردند.

 


وي اضافه كرد: در بازرسي ماموران انتظامي از خودرو توقيفي، سه هزار عدد كامپوزيت دندانپزشكي غيرمجاز كشف و ضبط شد.

 


وي ادامه داد: كارشناسان ارزش ريالي كالاهاي كشف شده را ۶ ميليارد ريال برآورد كرده اند.

 


فرمانده انتظامي آذربايجان‌غربي گفت: در اين رابطه يك دستگاه خودرو توقيف و يك نفر متهم نيز دستگير شد.

 


سردار خرم نيا افزود: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني تحويل مقام قضايي شد.

 


وي اضافه كرد: تشديد مبارزه با قاچاق كالا محوري ترين برنامه نيروي انتظامي به شمار مي آيد و اين مهم در تحقق مسير اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال بسيار كارگشا است.

 


به گزارش ايرنا به نقل از فرمانده انتظامي آذربايجان غربي مقابله با سرقت، مقابله با كالاي قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاري‌ها و بد اخلاقي‌هاي اجتماعي و كاهش تصادف‌ها از اولويت‌هاي پنج گانه انتظامي اين استان در سال جاري است.

 


مقالات ديگر: نايت گارد

قاليشويي حكيميه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۲۰:۵۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)

كشف اقلام دندانپزشكي قاچاق و قرص غيرمجاز در تربت جام

كشف اقلام دندانپزشكي قاچاق و قرص غيرمجاز در تربت جام

فرمانده نيروي انتظامي شهرستان تربت جام گفت: انواع اقلام دندانپزشكي قاچاق و قرص غيرمجاز در تربت جام كشف شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ"غلام محمد قهستاني" فرمانده انتظامي تربت جام گفت: كاركنان انتظامي ايست و بازرسي شهيد عزتي هنگام كنترل خودرو‌هاي عبوري به يك دستگاه خودروي سواري سمند مشكوك شدند.

 


او افزود: مأموران انتظامي در بازرسي از اين خودرو تعداد ۴ هزار و ۴۰۰ عدد قرص غيرمجاز و ۵۶ عدد انواع اقلام دندانپزشكي قاچاق كه اسناد و مدارك گمركي نداشت را كشف كردند.

 


فرمانده انتظامي تربت جام ادامه داد: برابر بررسي‌هاي كارشناسي اوليه ارزش ريالي محموله كشف شده، ۵۵۰ ميليون ريال برآورد شده است و متهم با دستور مقام قضائي براي سير مراحل قانوني تحويل كارآگاهان پليس آگاهي شد.

 


سرهنگ غلام محمد قهستاني كشفيات به دست آمده را كالا‌هاي سلامت محور و تهديدي براي سلامت فردي و اجتماعي عنوان كرد و بيان كرد: شهروندان فهيم و قانون مدار در اين رابطه همكاري شايسته و مطلوبي با پليس دارند كه اين احساس مسئوليت براي برقراري نظم و امنيت شايسته تقدير و تشكر است.

 


مقالات ديگر: تعمير دندان مصنوعي

قاليشويي ظفر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۶:۴۱ توسط:ادمين موضوع: نظرات (0)